Modes mazumtirdzniecības uzņēmums “Baltika Latvija” pērno gadu noslēdz ar 84 tūkstošus eiro lielu peļņu

  • Modes mazumtirdzniecības uzņēmums “Baltika Latvija” pērno gadu noslēdz ar 84 tūkstošus eiro lielu peļņu

Опубликовано: 14:47 05.03.2020 Добавить cобытия

Aizvadītā gada nogalē modes mazumtirdzniecības uzņēmums “Baltika Group” uzsāka pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā, turpmāk zem viena tirdzniecības zīmola apvienojot veikalus Monton un Mosaic.  Tam par pamatu kalpojis nospraustais biznesa mērķis stiprināt uzņēmuma efektivitāti un pozīcijas Baltijas un Latvijas tirgū, par ko liecina arī “Baltika Group” pašmāju meitas uzņēmuma “Baltika Latvija” nupat kā publicētie 2019. gada finanšu rezultāti – pērn uzņēmums strādājis ar 8,977 miljonu eiro apgrozījumu un tā peļņa sasniegusi 84 tūkstošus eiro, pieaugot vairāk nekā septiņas reizes salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

 

Kopumā “Baltika Latvija” apgrozījums pērn bijis par 10,7% mazāks nekā iepriekšējā finanšu periodā, un to ietekmējušas izmaiņas ražošanas procesos, kā arī vairāku veikalu apvienošana, kas pieskaitāmas plānotajām vienreizējām izmaksām. Baltijas tirgū “Baltika Group” fiksētās izmaksas samazinātas par 1,1 miljonu eiro, mērķtiecīgi atsakoties no tiem ikdienas darba procesiem, kas līdz ar izmaiņām mazumtirdzniecības jomā vairs nav bijuši rentabli. Arī šogad uzņēmums ir samazinājis fiksētās izmaksas vairākās pozīcijās un fokusējas uz pārdošanas apjomu pieaugumu.

 

“Baltika Group” zīmoli jau vēsturiski bijuši pazīstami kā spēcīgi spēlētāji virsdrēbju modes tirgū, un šīs kolekcijas ik gadu spēlējušas lielu lomu pārdošanas apjomu pieaugumā. Lai arī netipiski silto laika apstākļu dēļ pagājušā gada pēdējā ceturksnī kopējie uzņēmuma pārdošanas apjomi līdz ar to saruka, tomēr finanšu rezultāti bijuši iepriekšējā gada līmenī, kas arī liecina par iedzīvotāju iepirkšanās paradumu maiņu. Tāpat pārstrukturizēšanās rezultātā jau 2019. gadā tika novērots pārdošanas apjoma samazinājums B2B klientiem, kas bijis 1,6 miljoni eiro jeb par 62% mazāk nekā iepriekšējā gadā, un šāda tendence kā daļa no jaunā attīstības plāna sagaidāma arī šogad.

 

Uzņēmuma biznesa vīzija šobrīd primāri ir koncentrēta uz Baltijas reģionu un uz klientiem vērsta darbības modeļa pilnveidošanu un ražošanas procesu modernizāciju. Lielu lomu uzņēmuma vīzijā ieņem arī e-komercija, kas Latvijā kļūst aizvien izplatītāka un uzrāda nemitīgu pieauguma tendenci. Šis aspekts tiek būtiski ņemts vērā “Baltika Group” tālākā attīstībā un nospraustajos ilgtermiņa mērķos, savukārt mazumtirdzniecības tirgos galvenais fokuss tiek vērsts uz servisa kvalitāti, kas pašreizējos tirgus konkurences apstākļos spēlē sevišķi būtisku lomu.

 

“Šogad Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo un Baltman veikalos nonāks kolekcijas, kas radītas, ņemot vērā Baltijas patērētāju vēlmes un vajadzības. Mēs esam veikuši vairākas klientu aptaujas un rūpīgi analizējuši patērētāju līdzšinējos iepirkšanās paradumus, turklāt “Baltika Group” veikali ir pārstāvēti ļoti labos tirdzniecības centros visā Baltijā. Plānojam uzlabot arī piedāvāto zīmolu e-veikalu, kas jau pagājušajā gadā palielināja tā pārdošanas ieņēmumus par vairāk nekā 21%, un mums ir skaidrs redzējums, kā īstenot uzņēmuma tālākos stratēģiskos mērķus, kas ir “Baltika Group” galvenā prioritāte šogad,” komentē “Baltika Group” izpilddirektore Mae Leyrer.

Dizains un Druka Iepazieties.lv Tipografijas.lv Fotostudijas.lv Webseo.lv