Pagājušajā nedēļā Rīgā norisinājās vienīgā ietekmes mārketinga konference Baltijā, kurā piedalījās slavenības ar auditorijas segumu vairāk nekā 8 miljoni

  • Pagājušajā nedēļā Rīgā norisinājās vienīgā ietekmes mārketinga konference Baltijā, kurā piedalījās slavenības ar auditorijas segumu  vairāk nekā 8 miljoni

Publicēts: 17:01 01.11.2017 Pievieno notikumu

26. oktobrī Rīgā, pieczvaigžņu viesnīcā Pullman Riga Old Town norisinājās starptautiskā ietekmes mārketinga un e-komercijas konference Click&Connect un kontaktu birža. Tajā piedalījās ietekmīgākās zvaigznes un blogeri – viens no populārākajiem jūtuberiem pasaulē Stass Davidovs, dziedātāja Aminata, aktrise Vita Baļčunaite, blogere Agnija Grigule, vadītāja Jeļena Tonova, komunikāciju speciāliste Svetlana Ļev, populāru portālu un žurnālu redaktori Jevģēnija Šafraneka (brunch.lv) un Inna Avina (“Люблю”), biznesmenis un spilgta personība Vlads Korjagins.

Tika apspriests ietekmes mārketings un tas, kā vietējais bizness var izmantot domu līderu daudzmiljonu auditoriju, lai pārdotu preces, pakalpojumus un virzītu savu biznesu.

„Es strādāju ar zīmoliem, kuri man ir aktuāli. Man patīk Coca-Cola, Nike, Body Shop. Nekad nereklamēšu to, kas nepatīk man pašai” – stāsta Aminata, kurai Instagramā ir vairāk kā 50 000 sekotāju.

„Skatītāji mums ir ne tikai skaitlisks lielums, bet cilvēki, kurus mēs cienām, ar kuriem mēs komunicējam un kuru viedoklis mums ir svarīgs, mēs nevaram spļaut viņiem acīs. Mēs nestrādājam ar alkoholu, totalizatoriem, nezināmiem zīmoliem. Mēs rūpīgi atlasām partnerus un pārdomājam, kā vislabāk integrēt reklamējamo produktu mūsu piekoptajā raidījuma formātā” – saka Stass Davidovs, viens no ietekmīgākajiem krievvalodīgajiem jūtuberiem, kuram dažādos sociālajos tīklos summāri ir aptuveni 8 miljoni sekotāju.

Par aktuālu un sāpīgu jautājumu kļuva sadarbības modeļu un budžetu apspriešana. Domu līderi sūdzējās par to, ka bizness nesaprot, ka, lai ievietotu vienu attēlu Instagramā, jāvelta liels laiks, iztēle, bizness bieži vien vēlas strādāt pēc bartera modeļa.

„Man atsūta savu preci un vēlāk interesējas – nu ko, kad Jūs mūs ieliksiet? Šādu gudrīšu vidū bija pat gaļas ražotāji. Jā, man sūtīja gaļas gabalu! Piedodiet, bet es nestrādāju par ēdienu”, - smejoties, stāsta brunch.lv redaktore Jevgēnija Šafraneka.

„Latvijā domu līderu izmantošana pārdošanas virzīšanai un palielināšanai tikai sākas, tāpēc tajā vērojama neprecīza sadarbības modeļa izpratne. Es iesaku sākt ar to, ka tiek meklēti blogeri ar relevantu auditoriju, tad jāvērtē tās iesaistes pakāpe un tikai pēc tam jāapspriež publikācijas vai video integrācijas izmaksas. Tās var sākties ar simtiem eiro un sasniegt tūkstošus, gadījumā, ja mēs runājam par blogeriem ar vairāku miljonu un starptautisko auditoriju”, - tā min konferences organizatore un lektore, aģentūras DreamCafe.lv dibinātāja Alina Lisina.

„Mēs rīkojam konferenci jau trešo reizi, un šodien mums kļuva skaidrs, ka ar to vien nepietiek, rezultātā tapa ietekmes mārketinga aģentūras Click&Connect ideja – tas būs savienojošais posms, tiltiņš, starp domu līderiem un biznesu. Aģentūras uzdevums – ievākt un analizēt uzskatu līderus un viņu auditoriju, piedāvāt biznesam maksimāli relevantu blogeru un slavenību izmantošanu – saka konferences organizators, starptautiskās mārketinga aģentūras AL&C dibinātājs Dmitrijs Krasnovskis.

Dizains un Druka Iepazieties.lv Tipografijas.lv Fotostudijas.lv Webseo.lv