Biznesi piedāvā Latvijas slavenībām plastiskās operācijas, prezervatīvus un gaļas gabalus, jeb iemesli kāpēc “zvaigznes” atsakās strādāt ar biznesiem

  • Biznesi piedāvā Latvijas slavenībām plastiskās operācijas, prezervatīvus un gaļas gabalus, jeb iemesli kāpēc “zvaigznes” atsakās strādāt ar biznesiem

Publicēts: 13:49 03.11.2017 Pievieno notikumu

Pagājušajā nedēļā pieczvaigžņu viesnīcā Pullman Riga Old Town norisinājās apaļā galda diskusija, kurā piedalījās ietekmīgākās zvaigznes un blogeri – populārais jūtuberis Stass Davidovs, dziedātāja Aminata, aktrise Vita Baļčunaite, modes blogeris Agnija Grigule, vadītāja Jeļena Tonova, komunikāciju speciāliste Svetlana Ļev, populāru portālu un žurnālu redaktori Jevģēnija Šafraneka (brunch.lv) un Inna Avina (Люблю), biznesmenis un spilgta personība Vlads Korjagins. Diskusija starp biznesiem un slavenībām norisinājās ietekmes mārketinga konferences Click&Connect ietvaros.

Katrs no blogeriem un slavenībām atzīmēja, ka strādā tikai ar tiem zīmoliem, kuri viņiem patīk. Turklāt, šāds darbs obligāti ir labi jāapmaksā – tā tas notiek visā pasaulē. Latvijas slavenībām, savukārt, bieži nākas izdzirdēt bartera piedāvājumus, dažreiz pārāk amizantus.

„Nesen man piedāvāja uztaisīt plastisko operāciju par reklāmu Instagramā. Es, protams, atteicos, jo man tas nav aktuāli”, - stāsta Aminata. Dziedātāja saka, ka strādā ar zīmoliem, kas atbilst viņas dzīvesveidam, tādiem kā Nike, Coca-Cola un citiem.

Modes blogere Agnija Grigule, savukārt, atzinās, ka viņai saskaņā ar bartera nosacījumiem, piedāvāja reklamēt prezervatīvus.

„Man gribēja iedot veselu kasti ar prezervatīviem! Mēs visi lieliski zinām, ka šādas produkcijas reklāma parasti ir labi apmaksāta. Citās valstīs cipars par šādu postu varētu būt četrciparu izteiksmē” – stāsta Agnija, kura bijusi šokā par šādu piedāvājumu.

„Man atsūta savu preci un vēlāk interesējas – nu ko, kad Jūs mūs ieliksiet? Šādu gudrīšu vidū bija pat gaļas ražotāji. Jā, man atsūtīja gaļas gabalu! Piedodiet, bet es nestrādāju par ēdienu”, - smejoties, stāsta brunch.lv redaktore Jevgēnija Šafraneka.

Slavens video blogeris, kura šovam This is Хорошо!  YouTube vietnē seko vairāk kā 6 miljoni cilvēku, arī ir sastapies ar daudziem kurioziem. Tā, piemēram, kompānija Coca-Cola nespēja piespiest viņu “veikt dziļu dzēriena iemalku” – šādi kompānijas profesionālajā slengā tiek dēvēts tuvplāna kadrs, kurā zvaigzne ar baudu dzer dzērienu. Stass ar komandu filmēšanas laikā atteicās to darīt.

„Mēs periodiski saņemam piedāvājumus no nesaprotamām kompānijām – Forex, kriptovalūtas tirgotājiem... Bet mēs negribam bojāt savu blogeru karmu, strādājot ar šaubīgiem biznesiem”, - saka Stass.

Dizains un Druka Iepazieties.lv Tipografijas.lv Fotostudijas.lv Webseo.lv